Gastenboek

Reactie

 
 
0/200 karakters
 
 
 
 
Vul onderstaand formulier in om een reactie te plaatsen in het gastenboek.
Het e-mailadres wordt niet getoond op de website.
165 berichten.
Ballsieper
Ich habe eine Grand Seiko Spring Drive Diver gekauft. Vom ersten Kontakt bis zur Zustellung war der Ablauf perfekt. Die Uhr war wie beschrieben, in perfekten Erhaltungs Zustand. Ich kann diesen Händler uneingeschränkt empfehlen. Vielen Dank und sicher bis zum nächsten mal. Grüße aus München Carl
Even geduld...
Thomas
Very happy about my purchase (Seiko SARB033)! Paul answered to each of my messages within the hour, I ordered my watch on wednesday evening, and my package arrived on friday morning in Belgium! Would recommend this seller definitely!
Even geduld...
Detlef
It was my first contact / deal with Paul, I bought a Grand Seiko watch. Starting with our first face to face meeting it was a very professional approach closing the deal. Best regards Detlef
Even geduld...
Guillaume
I bought an IWC from Pange Horloges through Chrono24, the watch is in excellent condition, package and sending are very professional. I'm really happy with the transaction and communication with Paul. Thanks again
Even geduld...
dimitri
J'ai acheté la Rolex de mes rêves grâce a Paul. Super contact tres agréable moment autour d'un très bon café...merci Paul.
Even geduld...
Dana Hussan
I bought my Rolex Daytona from Paul. It came with service paper, wooden box and all the papers and everything is awsome . I used the watch for almost 1 week. Noticed a small problem with it that cost me 180 euro to fix it. I mailed Paul and asked him if we can share the little service. I have sent him the service receipt and he send me 90 euro. The issue was a small thing. Not Pauls fault because he didn't service the watch. He has my trust. This guy knows how to take care with customers. Even if something happens. He deals with it like a pro =) Best regards, Dana
Even geduld...
Adriaan
Op een van de laatste dagen van 2016 een mooie Seiko SBDC011 gekocht bij Paul en kan niet anders zeggen dan dat de service top is! Het horloge meer dan keurig verpakt, de communicatie vlot en de prijs helemaal top. Nogmaals bedankt Paul
Even geduld...
Jaco
Nadat ik de knoop had doorgehakt om voor een Grand Seiko te gaan sparen wilde ik in de aanloop daarnaartoe toch eerst nog een "lager segment" Seiko. Na het lezen van veel goede ervaringen moest het een SARB035 worden. Deze heb ik bij Paul gevonden. Het werd een zeer prettig contact, goede service en aflevering onder het genot van een kop koffie lekker kunnen bomen over horloges. Als klap op de vuurpijl ook nog even kunnen ruiken aan een echte GS. De SARB is overigens echt veel meer horloge voor het geld dan ik ooit had kunnen denken! Bedankt Paul!
Even geduld...
Wannes
Ik was al een tijdje op zoek naar een mooie Omega (een cadeau van mijn vrouw) en heb deze dankzij Paul gevonden. Zag de Omega seamaster 300m master co-axial staan op zijn site en een paar dagen later spraken we af. Een heel aangenaam gesprek en even later was ik de trotse eigenaar van een Omega seamaster mco. Alle afspraken goed en professioneel nagekomen. Ik ben een heel tevreden klant.
Even geduld...
Ralph
In een ongedwongen sfeer en een prettig gesprek met Paul, een mooie Seiko Astron, type SSE023j1, aan mijn collectie kunnen toegevoegen.
Even geduld...
Bob
Uitstekend geholpen bij de inruil van mijn IWC horloge door Paul. Prettige communicatie en alles netjes afgehandeld.
Even geduld...
Francesco
Een paar weken geleden een mooie Seiko Cocktail Sarb065 gekocht. Op deze manier ben ik in de ban geraakt van de Grand Seiko's. Daarom heb ik besloten om over te stappen naar een Grand Seiko SBGX063. Beide transacties maar het contact vooraf zijn op een zeer prettige wijze verlopen!
Even geduld...
Ertan
Deze week naar tevredenheid een mooie Seiko Sumo bij Paul gekocht. Eerlijk en integere verkoper die met passie dit werk doet. Aanrader!
Even geduld...
Rik
Vandaag een mooie IWC Pilot Chrono aan de portfolio toegevoegd. De big pilot is een klassieker, maar heeft een net iets te grote kroon. Deze IWC Chrono is mooi in balans, klassiek tegen het vintage aan met moderne look en feel. Een mooie rustige maar toch sportieve klok.
Even geduld...
clim
Een Seiko Sun021P1 mogen overnemen. De opmerking "nooit gedragen" was niet overdreven. Schitterend horloge in een perfecte staat, ben er erg blij mee. Ook de afhandeling is erg prettig en professioneel.
Even geduld...
Rik
Vandaag een lang gezochte Grand Seiko van Paul overgenomen. Prettig contact en mooie deal. Leuk om weer eens in Dordt geweest te zijn.
Even geduld...
Dick
Vandaag erg leuk zaken gedaan met Paul. Correcte prijzen en vriendelijke afhandeling. Ben weer een topklok in prachtige staat rijker. PANGE horloges is een aanrader!
Even geduld...
Mats
Bijzonder fijne ervaring met Paul. Snel contact en goede deal kunnen maken voor een Rolex Submariner 14060M. Ik zou iedereen aanraden hier een horloge aan te schaffen.
Even geduld...
Wietze
Op 22 september heb ik een Seiko Prospex thuis gestuurd gekregen. Alles netjes verzorgd en een goede service. Een betrouwbaar adres!
Even geduld...
Jesper
Just did my first order from Paul and very satisfied with quick and honest information. The watch was in perfect order when it arrived in just a few days. I will definitely come back.
Even geduld...

 

 

 

Facebookinstagram