Ik was al een tijdje op zoek naar een mooie Omega (een cadeau van mijn vrouw) en heb deze dankzij Paul gevonden. Zag de Omega seamaster 300m master co-axial staan op zijn site en een paar dagen later spraken we af.
Een heel aangenaam gesprek en even later was ik de trotse eigenaar van een Omega seamaster mco. Alle afspraken goed en professioneel nagekomen. Ik ben een heel tevreden klant.
