Gastenboek

Reactie

 
 
0/200 karakters
 
 
 
 
Vul onderstaand formulier in om een reactie te plaatsen in het gastenboek.
Het e-mailadres wordt niet getoond op de website.
Jaco
Nadat ik de knoop had doorgehakt om voor een Grand Seiko te gaan sparen wilde ik in de aanloop daarnaartoe toch eerst nog een "lager segment" Seiko. Na het lezen van veel goede ervaringen moest het een SARB035 worden. Deze heb ik bij Paul gevonden. Het werd een zeer prettig contact, goede service en aflevering onder het genot van een kop koffie lekker kunnen bomen over horloges. Als klap op de vuurpijl ook nog even kunnen ruiken aan een echte GS. De SARB is overigens echt veel meer horloge voor het geld dan ik ooit had kunnen denken! Bedankt Paul!
Even geduld...

 

 

 

Facebookinstagram