165 berichten.
I bought a GS sbgw001 through chrono24 from PANGE horloges. This is a very friendly, competent and fair seller, excellent item and prompt communications. Highly recommended.
I thought I would start slow, with an SKX009. Good thing is, Paul's service is anything but slow! Dispatched within 24 hours, and on my wrist two days later, absolutely stellar communication and service. Unfortunately for my wallet, I've already got my eye on something else....I'll be back.
Recent een mooie Grand Seiko gekocht bij Paul na een aangenaam gesprek over de wederzijdse hobby. Tevens een goede inruil mogen doen. Supertevreden!
Een lang gekoesterde wens is in vervulling gegaan, vandaag ben ik in het bezit gekomen van mijn JLC Master Control, vooral dankzij het snel en prettig handelen van Paul. PANGE Horloges is zeer zeker een aanrader !
Recent een Tudor Black Bay Black bij Paul gekocht. Zeer snelle en professionele service en een goede inruil waarde. Kortom een aanrader!
Merci Paul pour tout les échanges et cette magnifique Speedmaster qui correspond parfaitement a ce que je recherchais et à la description de votre annonce.
Lors d'un prochain achat je ne manquerait pas de vous consulter
Bien cordialement
Jean
Hele fijne communicatie, snel en to the point. Zeer servicegericht en klantvriendelijk. Veel dank!
Paul, heel erg bedankt voor de Seiko SKX007J!! Ik vond het ook super attent van je dat je mij erop attendeerde dat je ook nog een SKX007J had, terwijl ik jou contacteerde voor de "K" versie. Ik wilde natuurlijk heel graag een "J" maar ik had de moed al een beetje opgegeven. Nogmaals super bedankt daarvoor. Ik vond ook de communicatie erg fijn verlopen net als de snelle en goede levering na mijn betaling. Dit is zeker niet het laatste horloge wat ik bij jou gekocht heb. Eerst weer even sparen en dan spreek ik jou snel weer. Paul Bedankt!
Thank you for your great service. I am very happy with the watch. Looks awesome!
Ontzettend bedankt voor de leuke transactie Paul. Ik hou het mooie assortiment scherp in de gaten voor de toekomst!
Goede communicatie, prettige transactie dus absoluut positief en een aanrader.
Bedankt Paul voor de goede zaken! Goede communicatie en afhandeling. Aanrader!
Mooie horloges. Goede en veilige verzending. Vlot en voor een goede prijs. Zeker een aanrader deze site!
Merci Paul, pour votre professionnalisme. Je suis enchanté d'avoir fait mon achat chez vous. Très belle montre! Elle correspond tout à fait à la description que vous m'avez fait.
Excellente transaction!! Parfait!
Serge.
Van tevoren twijfels om via deze manier een horloge te kopen. Paul heeft deze twijfels al snel weggenomen. Betrouwbaar, snel en eerlijke prijzen.
De inkoop van een horloge door Paul is vlot afgehandeld en voor een eerlijke prijs. Paul is een prettige vent om zaken mee te doen. Tot een volgende keer Paul!
Na Paul zijn vakantie twee Seiko's bij hem opgehaald.
Prima afstemming, fijn contact en nette prijzen.
Paul zegt wat hij doet en doet wat hij zegt.
De GS vandaag ontvangen. Zo mooi als Paul beloofd had ?
Plezierig contact en alles conform afspraak snel verzorgd.
Via Paul een Omega Seamaster gekocht. Contact is goed verlopen en afspraken worden nagekomen. Prettig zaken doen en ben erg blij met m'n horloge! Nogmaals dank Paul.
Prachtige Speedy Reduced gekocht. Bedankt voor de goede communicatie, snelle levering en top service! #TripleA #5Stars
