Gastenboek

Reactie

 
 
0/200 karakters
 
 
 
 
Vul onderstaand formulier in om een reactie te plaatsen in het gastenboek.
Het e-mailadres wordt niet getoond op de website.
Katja
Via Paul een Omega Seamaster gekocht. Contact is goed verlopen en afspraken worden nagekomen. Prettig zaken doen en ben erg blij met m'n horloge! Nogmaals dank Paul.
Even geduld...

 

 

 

Facebookinstagram