165 berichten.
Got my order from PANGE couple of days ago, Seiko Skx009. The watch was perfect, customer service also very good! And fast shipping to Sweden!
Highly recommended!
Vorige week een mooie Seiko gekocht. Alles snel en makkelijk. 5*
Superservice and good prices!
Watch was as expected. Always very reactive to my questions and professional. I even received a beautiful suede strap for my Omega. Thank you Paul. I will post an update in a few weeks time to see how the watch held up.
Serious seller, excellent communication.
Quick and neat delivery.
See you soon.
Pour les acheteurs français: vendeur très sérieux, envoi rapide et soigné, excellente communication attention portée sur le client.
Paul super bedankt voor de reparatie en de servicebeurt van mijn SKX007J!! Gangreserve was ongeveer 24uur en de klok liep ongeveer 2minuten per week achter. Nu is de gangreserve ongeveer 40uur en loopt ie al bijna 4weken op de minuut nauwkeurig! Ik vond de prijs van de reparatie zeer acceptabel en volgens mij heb je voor de servicebeurt helemaal niets gerekend!! Super bedankt!!
Item as described, fast shipping, thanks Paul!
A pleasure to deal with Paul, watch exactly as described, fast shipping to the UK - highly recommended.
Good deal, fast delivery, all as expected!
About a month and a half ago, in an act of impulse instead of reason, I asked Paul whether he could find me a Grand Seiko SBGA129 AJHH Limited Edition. I had by coincidence just found out about the existence of that watch, of which just 369 were made and sold late 2014 - early 2015. Essentially a smaller version of the famous snowflake spring drive, but now with red accents on the dial, 39 mm instead of 41 mm and in stainless steel instead of titanium. A very desirable watch, but also a watch which has become more expensive than the original list price because of its scarcity. Paul answered me that finding one was like going after the proverbial needle in the haystack, and warned me that it could well take months/years to find one. That I didn't mind, as I would then have more time to develop a 'justification' for wanting to own this watch. Well, he did find me one, and quickly too, I took delivery of it yesterday... What a beauty!! Even much more impressive in real life than on the many pictures, a true piece of art. So if you ever get this urge that you want to own something very special, think twice;) Because he will find it for you, and then you're hooked! Fully recommended therefore.
Paul is een topper!
Hij was zelfs op zondag bereikbaar! Mijn eerste automatische horloge gekocht. Is duidelijk in zijn communicatie en komt afspraken na. Zeker herhalingsgevaar.
Een mooie Tudor Pelagos gekocht bij Paul.
Zeker de moeite waard om deze site in de gaten te houden voor een mooi horloge!
Tout c'est bien déroulé.
Parfait.
Prima en nette deal gesloten met Paul. Naast verkoper en koper van horloges ook een liefhebber.
Mocht ik ooit opnieuw een horloge willen kopen en/of verkopen, zal ik niet twijfelen om deze site en Paul te benaderen.
Voor herhaling vatbaar.
Bought a Grand Seiko from Paul.
Watch was mint as promised. He was most helpful and
kept me updated throughout the transaction.
Highly recommended - I will buy from him again....
Eu pedi um relógio de Paul. Tudo chegou bem. Muito feliz! Obrigado!
Bought an SKX009 at an incredible price (compared to other retailers). The watch arrived within a week, which I'm more than happy about. And I absolutely have to give a shout out to Paul for promptly answering all my questions. Absolutely wonderful service at an incredibly affordable price. Would definitely recommend to anyone!
Very helpful service, quick response, precise administration.
Competent and professional. Soon again!
Via het horlogeforum met Paul contact gelegd.
Kreeg snel reactie terug. Wilde wat extra foto's van het horloge, dat was geen probleem. Aantal dagen later afgesproken en tijdens een leuk gesprek en bezichtiging van het gemodificeerde Seiko monster horloge, uiteraard het horloge gekocht. Voor wie twijfelt om bij Paul iets te kopen...ik kan geen reden bedenken.
Groeten uit Den Haag mooie stad achter de Duinen 😉
