Gastenboek

Reactie

 
 
0/200 karakters
 
 
 
 
Vul onderstaand formulier in om een reactie te plaatsen in het gastenboek.
Het e-mailadres wordt niet getoond op de website.
Roy Dinis Pina
Via het horlogeforum met Paul contact gelegd. Kreeg snel reactie terug. Wilde wat extra foto's van het horloge, dat was geen probleem. Aantal dagen later afgesproken en tijdens een leuk gesprek en bezichtiging van het gemodificeerde Seiko monster horloge, uiteraard het horloge gekocht. Voor wie twijfelt om bij Paul iets te kopen...ik kan geen reden bedenken. Groeten uit Den Haag mooie stad achter de Duinen 😉
Even geduld...

 

 

 

Facebookinstagram